Technická podpora

Využite služieb našej technickej podpory

Upozornenie: Telefonická technická podpora je k dispozícii výhradne pre našich registrovaných zákazníkov.

V oddelení technickej podpory spoločnosti Conrad pracujú odborníci s elektrotechnickým vzdelaním, mnohoročnou praxou a prozákazníckym prístupom. Pracovníci z oddelenia technickej podpory riešia technické otázky, ponúkajú odborné konzultácie o použití a prevádzkovaní výrobkov z nášho rozsiahleho sortimentu. Táto technická podpora je pre našich zákazníkov bezplatná.

Pri zavolaní na našu linku prebieha automatické overenie Vášho telefónneho čísla v databáze našich zákazníkov. Pokiaľ registráciu nemáte, registrujte sa prosím podľa Vašej príslušnosti na našom e-shope:

Po úspešnej registrácii prosím počkajte 5 minút a potom už môžete telefonovať na jednu z týchto liniek:

  • +421 220 812 508 (SK)
  • +420 226 224 226 (CZ)

Ak ste už registrovaný zákazník a ústredňa Vás stále nerozpoznáva a vyzýva Vás k registrácii, zrejme máte vo svojej registrácii zadané iné telefónne číslo. Prosíme, zmeňte ho na Vašej zákazníckej karte po prihlásení na našom e-shope.

Pri kontaktovaní našej technickej podpory, prosím najprv overte, či nebola Vaša otázka už zodpovedaná v sekcii diskusia u predmetného výrobku.

Našou prioritou je rýchla reakcia a profesionálny prístup ku každej Vašej otázke. Dobré zázemie a profesionálny prístup pracovníkov umožňujú efektívne spracovanie a evidenciu otázok a Vašich potrieb. Napriek všetkej snahe, vzhľadom k počtu ponúkaných položiek, môže nastať situácia, že nie ku každému výrobku máme k dispozícii okamžitú odpoveď.

Technické otázky bývajú komplexné, zložité, a vyžadujú rozvahu a úsudok. Pri zložitejších otázkach odporúčame radšej využiť výhody písomnej komunikácie. V takomto prípade nám prosím zašlite email, alebo prispejte Vašou otázkou v diskusii u daného výrobku. Výhoda písomnej pripomienky v diskusii spočíva v tom, že Vašu otázku vidia aj ostatní zákazníci a môžu teda aj pomôcť niekomu inému.

Technická podpora je poskytovaná výlučne v Českom jazyku.

 

Čím sa naša technická podpora nezaoberá?

  • konzultáciami popr. otázkami na sortiment konkurencie a jeho porovnanie
  • návrhmi, spracovaniami a realizáciami projektov
  • cenovými ponukami - v takom prípade prosím kontaktujte VO oddelenie
  • reklamáciami - tu prosím kontaktujte reklamačné oddelenie
  • pozáručnými opravami so servisom - tu prosím kontaktujte reklamačné oddelenie
  • otázkami zákazníkov našich veľkoobchodných partnerov
  • všeobecnými otázky z odboru elektrotechniky
  • inštaláciami výrobkov (alebo ich implementáciou)

e-mail: [email protected]

telefón: +420 226 224 226 (pracovné dni od 8:00 do 16:00 hodín)

Upozornenie: Telefonická technická podpora je k dispozícii výhradne pre našich registrovaných zákazníkov.

V akých prípadoch sa na našu technickú podporu môžete obrátiť?

  • Predpredajná konzultácia

    • Vieme, že nie je ľahké kúpiť produkt, ktorý bližšie nepoznáte alebo neviete aký konkrétny úžitok Vám výrobok prinesie. K tomu slúži predpredajná konzultácia, kde sme Vám schopní podať viac informácií. Jedná sa napr. o základné informácie o produkte, či spĺňa Vaše kritériá alebo je vhodný pre konkrétne riešenie. Ďalej Vás odporúčame konkrétne stránky, datasheety, diskusné fóra, doplníme nejasné či chýbajúce parametre atď.
      Vyššie uvedené konzultácie sa pohybujú v rámci maximálne 15 minút.

 

  • Podpora po nákupe

    • Po nákupe môže nastať situácia, že zakúpený produkt nebudete vedieť použiť. Neviete kde zohnať manuály, rady iných užívateľov či sa len chcete uistiť, či ste zvolili správny postup pri prvom použití výrobku. Po nákupe vám radi pomôžeme, odkážeme vás na prípadný softvér. Dôkladne vysvetlíme, ako postupovať ďalej, čo je potrebné nastaviť alebo stiahnuť k úspešnej prevádzke zakúpeného produktu. V prípade problémov Vám tiež pomôžeme vyhodnotiť, či sa jedná o vlastnosť či prípadnú chybu výrobku. Vyššie uvedené konzultácie sa pohybujú v rámci maximálne 15 minút.