IDEÁLNE PREPOJENIE S VAŠÍM SYSTÉMOM

✔ Jednoduchá integrácia so všetkými obľúbenými objednávkovými systémami

✔ Priame pripojenie k vášmu systému ERP

✔ Úspora času a nákladov vďaka prenosu dát v reálnom čase

Dokonalá integrácia s vašim systémom? Žiadny problém s OCI/PunchOut

Máte vlastný systém ERP alebo využívate služby externých partnerov, ako sú Ariba, Oracle, Simple System? Ste teda len krôčik od používania pohodlného riešenia, ktoré umožňuje rýchle vybavenie vašej objednávky.

Môžeme integrovať kompletný katalóg Conrad do vášho systémového prostredia prostredníctvom OCI (Open Catalog Interface) alebo PunchOut.

Prostredníctvom nášho obchodu OCI pred vložením objednávky prenesiete obsah košíka priamo do vášho systému ERP. Samozrejme máme obchod OCI individuálne prispôsobený vašim potrebám (flexibilne konfigurovaný sortiment produktov, ceny podľa individuálnych podmienok).

Riešenie elektronického nákupu vám pomôžu analyzovať
a kontrolovať vaše výdavky.

100% integracia

Objednávate priamo z vlastného systému vo svojom obchode Conrad OCI - individuálne prispôsobený vašim potrebám. Vďaka tomu si môžete užívať všetky výhody, ktoré Conrad eProcurement ponúka - udržanie kontroly nad procesom objednávania a zároveň úspora času a peňazí.

Stav zásob a ceny aktualizované v reálnom čase

Dostanete podrobný technický popis produktov a prehľadnú prezentáciu cien podľa jednotlivých podmienok. Dostupnosť sa zobrazuje v reálnom čase prostredníctvom OCI.

Odborné poradenstvo

Naši špecialisti vám radi poradia s výberom správneho riešenia E-Procurement a pomôžu s konfiguráciou systému.

 

ŠTANDARDNÉ PROCESY PRE VAŠE OBJEDNÁVKY

Digitálny pokrok a najnovšie technológie -
v každej fáze nákupného procesu

Využite všetky výhody najnovšej generácie OCI 5.0, ako je vyhľadávanie na pozadí, detail, validácia alebo sťahovanie JSON.

Ponúkame inovatívne riešenia pre štandardizovaný proces digitálneho zadávania zákaziek a prístup k neustále rastúcemu portfóliu produktov bez toho, aby sme obetovali rozmanitosť dodávateľov. Získate automatizáciu väčšiny nákupov - vďaka kratším dodacím lehotám, integrovaným fakturačným procesom a individuálnemu prispôsobeniu vašim potrebám.

 

Aký nákupný systém používate? Spolupracujeme takmer so všetkými!

 

   


 

Vlastný objednávkový systém

Conrad Sourcing Platform

Viac než len zásoby. Poskytujeme vhodné produktové a nákupné riešenia, ktoré vaša firma potrebuje k rozvoju a k riešeniu technologických výziev.

Dozvedieť sa viac ›

Služby Conrad

Všetky služby na jednom mieste pre vaše podnikanie, od kalibračnej služby, cez termínované objednávky až po rýchly.

Dozvedieť sa viac ›